2010/02/24

Vogue Türkiye !

    
Vogue Türkiye'nin ilk 1000 sayısı özel basım olarak bugün İstinye Park'ta satışa sunuldu. Bir heves gittim önce, spora gideceğim diye üzerimde bol spor tshirt'üm vardı. Kafamı Armani Cafe'nin oraya doğru dışarı çıkartır çıkarmaz bir de ne göreyim: 1 km kuyruk, yetmezmiş gibi insanlar süper şık gelmişler, kameralar ortada cirit atıyor. Gerisin geri aşağı indim, sporuma gittim, dolandım etrafta uzun uzun. Saat 5buçuğa doğru şansımı deneyeyim dedim ve sonuç: Efendim Türkiye Vogue'un ilk sayısının 823. baskısı benimdir:) O 1000 kişiden biri ben oldum. Bakalım Vogue Türkiye nasıl bir çizgide ilerleyecek ve heryerde olduğu gibi bir kült haline gelecek mi...

The first issue of Vogue Turkey was released today and the 823. print belongs to me now.  So I was one of the thousand, or less since people bought it in packs of three and four, people who had the luck to get the special edition. Let's wait and see if Vogue Turkey will become a cult, as the Vogue's in other countries. 

 
823 :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder