2010/03/21

Kısa kısa...


Son bir hafta çok uzak kaldım blogumdan, iş güç vs derken... Tam geri dönüş yapamıyorum, kısa haberler veriyorum:)


* Zara, Massimo Dutti, Bershka, Oysho ve Stradivarius'un sahibi Inditex grubunun aksesuar ve ayakkabı markası Uterqüe hem Akmerkez hem Nişantaşı'nda yakın bir zamanda açılıyor, ayakkabı ve çantalarda yenilik arayanlar için iyi bir haber.

* Daha önce duyduysanız ikinci baskı olacak ama Eren Holding'in Güneşli'de bir outleti varmış, Burberry ve Lacoste ürünleri satan. Hiç gitmediğim için yorum yapamayacağım, gidenler yorum yaparlarsa sevinirim. (Haberi Zelfist'te okudum)


* Mango'ya çiçek desenli epey bir ürün gelmiş, hala çiçekli birşeyler almadıysanız bir göz atmanızı öneririm.

* Twist'i bu sezon çok başarılı buldum, indirim zamanı olmamasına rağmen dükkan hiç boş kalmıyor. Aşağıdakilerin hepsi benim olabilir:)


* Mezuniyet elbiseleri yavaş yavaş gelmeye başlamış. Çıktığınızda BCBG, Vakkorama, Vakko, Machka ve küçük butiklere uğramayı unutmayın.

* Kış indirimi ayakkabılarda hala devam ediyor, çok basit modellere bakıyorsanız aradığınızı bulamayabilirsiniz ama ayakkabı seçimlerinizde iddialı olmaktan çekinmiyorsanız raflarda hala duran bir sürü seçenek var.

* GAP bazı ürünleri mid season sale'e sokmuş.

Şimdilik bu kadar,
İyi Pazarlar !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder